Montreal, Kanada
2010.11.10. 00:16
1. szezon
Autó: Virgin Racing
Versenyző: Timo Glock (legalábbis az ő helyére kerültem be, saját néven játszok) :)
Nehézségi fokozat: Intermediate
Segítségek: traction controll medium, más minden kikapcsolva
8. verseny
Kanada, Montreal
Edzés:
Meglepően jól ment az autó, abszolút nem számítottam erre. 2. szabadedzést megnyertem és a többin is simán top 10-ben voltam. Majd jött az időmérő edzés, ahol folyamatosan alulkormányzott volt az autó a 10-es kanyarban, nem tudom miért. Q3-ban vélhetően emiatt picit elérte az első vezetőszárny a falat(nem röhög, Montrealban
igenis sok fal van közel), letört egy darabka belőle, aztán rongyoltam ki a box utcába szárnyat és kereket cserélni, hogy az edzés végére tudjak még egy gyors kört futni (itt épp a 3-ik helyen voltam), eközben későn nyomtam le a speed limiter gombot. Na ennek lett a következménye egy 5 rajthelyes büntetés, így csak a
8-ik helyről kezdhettem meg a versenyt.
Leggyorsabb kör: 1.20 valamennyi, nem emlékszem pontosan
Verseny:
8. helyről indultam, amit a rajt után sikerült megtartani(2-3-4 helyet mindig szoktam veszíteni). Majd a 2. kanyarban Hamilton és Alonso kakaskodása miatt utóbbi lemaradt és máris a 7. helyen voltam.
6. körben a célegyenes előtt megelőztem Hamilton, majd egy körrel később Rosberget, de ő visszaelőzött. Egy darabig tudtam vele tartani a tempót, de egyre jobban maradtam le. Aztán jött a 14-ik kör, amikor teljesen elfogytak a szuperlágy gumik, leginkább a hátsók és így 8 körrel korábban a tervezettnél ki kellett jönnöm kereket cserélni. 20. helyre jöttem vissza, pont egy elég lassú boly mögé, ahonnan elkezdtem a felzárkózást. Izgalmas volt ez a része a versenynek, mert előzgettem folyamatosan, egészen a 9-ik helyig jöttem fel(hozzá kell tenni, hogy nem mindenkit előztem meg, hanem közben jópáran kiálltak a boxba).
Aztán ezek a gumik és szép lassan kezdtek elfogyni, egyre lasabb köröket mentem, majd a célegyenes előtti sikánnál letörtem a vezetőszárnyam (57. kör). Pont úgy sikerült megpörögni, hogy egyből be tudtam menni a boxba. Vissza a szuperlágy gumikat és minden-mindegy alapon meg kell próbálni pontot szerezni (16. hely). Folyamatosan javítottam meg a saját legjöbb köreimet, 12. helyre jöttem fel, de 7 kör múlva befejeződött számomra a verseny, ismét a gumifalban.
Az időmérő edzésből kiindulva pontszerző helyre vártam magam ezen a versenyen, sikerülhetett is volna, de ismét, mint idén sokadszor vezetői hiba miatt estem ki a versenyből.
|